diumenge, 24 d’abril del 2016

Tremp - Tendrui . Vinyes de Sant Miquel - Tremp

Hem deixat el cotxe a l'aparcament del costat de l'estació del tren i autobusos, ja en bicicleta hem anat cap el pas de sota les vies i zona industrial la Colomina.
Així que hem trobat el trencall hem girat cap a l'esquerra direcció Camí de Tendrui (pista asfaltada) hem passat per Tendrui i hem anat pujant cap a Sant Adrià, uns 100 metres abans del poble hem trobat el trencall per anar cap a Sant Miquel, hem seguit recta fins el poble i després hem tornat enrera per agafar aquest trencall, aquí comença pista de terra amb bon estat.
Anem pujant, baixem per travessar el barranc, tornem a pujar, passem per les vinyes de Sant Miquel, arribem a l'ermita i masia.
Prop tenim el trencall per tornar cap a Tremp, la pista està bastant malmesa, algun tram en forta baixada, hi ha xerragalls fets per la pluja, anem baixant, trobem trencalls cap a Talarn i Santa Eulàlia, els deixem, seguim sempre direcció Tremp, la pista millora, es torna ampla i plana, arribem a Tremp, agafem a la dreta un pas per a vianants que amb un parell de "S" ens porta a l'estació i a l'aparcament on hem deixat el cotxe.